Job 30 van 44


Report this listing

Solliciteren



Klantendienst Medewerker


Functie

Onze klant is een telemarketeerbedrijf, gelegen te Mechelen Zuid. Sinds 1998 staan zij in voor verschillende diensten en sectoren.

Voor één van hun klanten, een jonge en snelgroeiende energieleverancier, zijn we op zoek naar een ervaren Klantendienst medewerker.

Als klantendienst medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor de bestaande klanten en de nieuwe klanten.

Een greep uit het takenpakket:

  • Behandelen van alle inkomende oproepen en beheer van de mailbox
  • Tal van administratieve taken: facturatie, verhuis, leverancierswissel, inschrijvigen, begeleiding bij online klantenzone, overlijdens registreren, ...

Je hebt rechtstreekse toegang tot het intern CRM systeem waardoor je de klanten meteen kan verder helpen en een antwoord kan voorzien op al hun vragen. Het is jouw taak om de klant zo kwalitatief mogelijk verder te helpen. Je begeleidt hen van A-Z bij al hun vragen en volgt nauwgezet hun dossier op.

Je zal werken van maandag tem vrijdag in daguren tussen 8u en 18u.

Ref:OFF

Jouw profiel

  • Je hebt reeds ervaring binnen Customer Service;
  • Je hebt affiniteit voor administratie;
  • Je werkt nauwkeurig;
  • Je bent perfect tweetalig NL/FR. Zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent een kei in multitasking;
  • Je bent zeer klantvriendelijk en klantgericht;
  • Je bent in staat om klanten op een professionele manier verder te helpen
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)

Aanbod

  • Een boeiende job met veel klantencontact en een gevarieerd takenpakket.
  • Jij komt terecht in een zeer ervaren en enthousiast team van 30 mensen;
  • Jij kan deelnemen aan verschillende coachings op de werkvloer;
  • Je komt terecht in een bedrijf waar een heel aangename no-nonsense werksfeer hangt;
  • Stabiele en familiale werkomgeving
  • Makkelijk bereikbaar - gelegen nabij het Centraal station van Mechelen
  • Een aantrekkelijk salaris van €15 bruto / uur
  • 2 kantoorhonden die je dagelijks verwelkomen op de werkvloer
  • Na een geslaagde interimperiode van 6 maanden ontvang je een vast contract met maaltijdcheques en een hospitalisatieverzekering.

Solliciteren

Office
015/29.30.01
office@skillflex.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht